Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Prosinec 21 15:02:40 CET 2021

Jen k takovemu tomu soucasnemu "koupim mycku", tak jsem si podle
parametru vybral 3 (Bosch, Siemens, Siemens) a dovozce suse odvetil, ze
tak do tri mesicu jako na koni ;-)
Je pravda, ze jsem rozmazlenej a kupuju to, co chci, nikoli to, co
zrovna nekde je, ale i tak me to trochu prekvapilo.

PS: Trochu me to prekvapilo, i kdyz RPi 4B 4GB jsem taky nesehnal, a
auto na vyzkouseni mi dovozce nepujci, protoze v republice neni ani kus.
Tak snad bude aspon plyn.
J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>