skoky na vystupu nizkosumoveho ldo

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Prosinec 16 16:19:39 CET 2021

Jako tlak na pouzdro které je tenké tak akorát any to schovalo drátky k
čipu? Pnutí teplem a je to tam přesně co máte.

Když si hrajete s nízkýma kmitočtama, nemůžete tam použít nic složitého
= co nejméně malých a háklivých součástek. Prostě malý to nebude.
Keramika? Zapomeňte. Pěkně slída nebo svitek, tranzistory s velkou
bází... No to už se dneska asi ani nevyrábí. NIkdo to nechce, MC
přenosky se pak dělaly s paralelníma fetama... Já bych šáhl po Wireless
World ze 60. let pro inspiraci.