skoky na vystupu nizkosumoveho ldo

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 17:32:53 CET 2021

Jednu dobu měli v GMku stabilizátory LM350, které kmitaly.
Někde okolo 10MHz , když se zablokoval výstup keramikou tak za chvíli
vystřelila.
Plnohodnotný generátor, stačilo připojit na vástup malou žárovičku a druhý
pól držet v ruce.
A svítila.
Člověk by řekl obyčejný stabilizátor, ale dalo to zabrat, neboť i další
kus(y) z obchodu to dělaly...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>