Re: skoky na vystupu nizkosumoveho ldo

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Prosinec 13 13:03:00 CET 2021

díky za odpověď.

> Těžko hádat. V datasheetu je nastíněné trochu odlišné pojetí layoutu,
ano, když jsem to s odstupem viděl, nechápal jsem, na co jsem zrovna myslel, když jsem to kreslil..

a ano, je to trochu těžší to vysledovat, protože ty skoky jsou náhodné a relativně časté, ale byla tam viditelná závislost na tlak seshora na pouzdro regulátoru.
myslel jsem, že by mohl být špatně připájený thermal pad..

odpájel a vyměnil jsem ten IO. nový se zatím chová bezproblémové.

ten starý jsem připájel na druhý kus stejné DPS (allpcb výroba..) a dělá to to samé. skoky, pořád reaguje na tlak.
tak asi nějaké poškození toho IO při pájení nebo z výroby? pájeno zespoda horkým vzduchem, jako dlouhodobě pájím všechny podobné věci...

v.

> Od: "Richard" <richard na top-email.net>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 12.12.2021 17:46
> Předmět: Re: skoky na vystupu nizkosumoveho ldo
>
> v návrhu jednoho magnetometru mám obvod TPS7A4700 - nízkošumový LDO..

 > tam jsou vidět cca 0.5mV skoky v amplitudě

 > osciloskopem ani spektrálním analyzátorem s předzesilovačem jsem neviděl žádné kmitání na výstupu..

 Těžko hádat. V datasheetu je nastíněné trochu odlišné pojetí layoutu, ale spíš mě napadá, zda to nemůže být jen špatný spoj, nepovedený prokov či vadný jumper na jednom z použitých vývodů pro nastavení napětí (?P?V). Jak se to chová při jemném poklepu na desku či mírném ohřátí/ochlazení?
 R.