skoky na vystupu nizkosumoveho ldo

Richard richard na top-email.net
Neděle Prosinec 12 17:46:05 CET 2021

> v návrhu jednoho magnetometru mám obvod TPS7A4700 - nízkošumový LDO..

> tam jsou vidět cca 0.5mV skoky v amplitudě

> osciloskopem ani spektrálním analyzátorem s předzesilovačem jsem neviděl žádné kmitání na výstupu..

Těžko hádat. V datasheetu je nastíněné trochu odlišné pojetí layoutu, ale spíš mě napadá, zda to nemůže být jen špatný spoj, nepovedený prokov či vadný jumper na jednom z použitých vývodů pro nastavení napětí (?P?V). Jak se to chová při jemném poklepu na desku či mírném ohřátí/ochlazení?
R.

FreeMail powered by mail.de - MEHR SICHERHEIT, SERIOSITÄT UND KOMFORT