skoky na vystupu nizkosumoveho ldo

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Sobota Prosinec 11 16:35:01 CET 2021

zdravím,

mám tady zas takovou menší záhadu.. v návrhu jednoho magnetometru mám obvod TPS7A4700 - nízkošumový LDO..
senzor, jehož excitaci ten obvod napájí, vykazoval větší šum, tak jsem pomocí DMM 34401 logoval výstupní napětí.
tam jsou vidět cca 0.5mV skoky v amplitudě, kolega to okomentoval jako čínskou špionáž na ultranízké frekvenci..:-)
mám na tom pcb čtyři kusy tohoto obvodu a zdá se, že to dělá jen jeden (všechny zapojené stejně, jeden i se stejnými napětími). Vstupní napětí (výstup z obvodu LM1086) je čisté.
Úbytek napětí pro regulaci je cca 800mV (vstup 8.8V). všechny kondenzátory (IN, OUT, NR) jsou doporučené hodnoty v X7R keramice.
zkoušel jsem přidat na vstup i výstup 100u low ESR elyt, bezezměny. stejně tak stav výstupu na prázdno nebo se zátěží..
osciloskopem ani spektrálním analyzátorem s předzesilovačem jsem neviděl žádné kmitání na výstupu..

potvory v datasheetu uvádí jen grafy a specifikace od 10Hz výše, které by to asi splnilo..  ptal jsem se na dostupnost dat pro nižší frekvence na ti foru,
ale to bylo bez odpovědi.. .dnes tam poslal další dotaz, ale je otázka jestli bude někdo reagovat, pač to forum je už podle infa na webu jen pro "firemni zakazniky"
jako zkusím ten jeden zlobivý v pondělí vyměnit, ale trochu mě štve že pokud nepřijdu na příčinu, nebudu mít jistotu, že to při jiné teplotě, zátěží, rf rušení ?? nezačne zas dělat..

pokud by měl někdo nějaký nápad co zkusit, tak budu vděčný.  až ho přepájím na druhou desku, tak zkusím jinou velikost vstupního napětí, změnu teploty apod..
ale dokud je to na osazeném a jinak funkčním plošňáku, tak do toho nechci moc rejt..

diky
v.

obrázek:  https://maglab.fel.cvut.cz/various-data/