Re: Fixace ploché Lipol baterie

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Prosinec 15 23:12:12 CET 2021

Děkuji všem za podněty. Opravdu na tom povrchu nic nedrzelo. Z počátku ano
docela fest, ale když jsem to nechal přes noc tak se to prostě odlepilo
nebo to šlo dolů až moc snadno. Asi ten povrch není úplně hladký i když se
to zda. Něco brousit a hladit... to je další prace pro potencionalniho
stavitele. Zkoušel jsem několik oboustrannych pásek, ale asi nemám zrovna
tu nejvhodnější. Je fakt, že vymyslet něco co bude držet a zároveň to půjde
větší silou odtrhnout je asi nemožné. Asi půjdu cestou nějaké té vycpávky
bez lepení. Zatím jsem to řešil kusem vhodně složeného ubrousku,  ale je s
tím práce trefit potřebnou tloušťku (složit, zavrit krabičku, zkusit zda se
to nekvrdla, otevřít krabičku...). To chce něco co se povede hned na první
pokus a něco slozitě vyrezavat... Kolem baterie je tak 1mm místa z každé
strany takže nějaké gumove těsnění do okna se tam nevejde stejně tak třeba
izolace na podlahy což jsem zkoušel. Tenký molitan by byl ideální do toho
se baterie do různých přístrojů běžně balily co si vzpomínám nebo tam
prostě byl nalepen proužek molitanu. Asi koupím nějaké to molitanové
těsnění na dveře (to co mám je už starsi) a v nejhorším to vyzkousim
pojistit vterinakem (vyzkouším to na nepovedeném výtisku těch tu mám dost).
Tu konstrukci chci mít relativně jednoduchou na složení bez nějakeho
dalšího přemýšlení a vymýšlení pro toho kdo to bude dělat (koupím součásti,
vytisknu, slozim, zaklapnu, hotovo a už do toho nehrabu a mám plne funkční
pristroj a ne, že si polovinu budu muset nějak dořešit sám... to je na nic
taková polovičatá konstrukce takových je hromada jakože nějak to tam
postihuje, tohle něčím prilep, když to nebude po pár dnech držet tak to res
jinak atd.). No a od té doby co něco takového zkouším si vážím lidí, kteří
to dotáhnout fakt do použitelného treba i komerčního celku,  aby se to
nerozpadlo pod rukama při prvnim doteku... A jak se říká 90% trvá 10% času
a ten 10% zbytek trvá 90% času tak něco na tom bude. Ale děkuji za nápady.