Re: Fixace ploché Lipol baterie

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 09:05:14 CET 2021

Nechtěl bych být za kverulanta, ale právě ta těsnění mají tu přednost,
že mají jasně definovanou "tloušťku" těsnění.
Ta pěnová cca 1-5mm (podívej se dole v popisu)
https://www.hornbach.cz/shop/Okenni-a-dverni-tesneni-penove-PUR/7523173/artikl.html
https://www.hornbach.cz/shop/Okenni-a-dverni-tesneni-gumove-Multi-Protect-4m-20mm5mm/8883820/artikl.html

Zatímco třeba E profil má "jen" 1-3mm
https://www.hornbach.cz/shop/Okenni-a-dverni-tesneni-gumove-E-profil-6m-hnede/7523167/artikl.html
https://www.hornbach.cz/shop/Okenni-a-dverni-tesnen-gumove-Non-brand-E-6m-hneda/8873793/artikl.html

Takže pokud děláš něco jako "veřejný návod", tak když tam napíšeš
"kupujte těsnění do oken E profil", tak je celkem jasné, že je to něco,
co se dá jednoznačně koupit. Mnohem lepší, než když je v návodu "dal
jsem tam starou vojenskou elektronku, které se vyrobilo pět kusů", pak
je jasné, že to nezopakuješ a nemá cenu pokračovat ve čtení návodu.