Re: optočleny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 14 21:52:42 CET 2021

Popravdě mě tak úplně netěší, že mě máte za takového debila.
Ale třeba máte pravdu. Dneska jsem byl na 3. včelce proti Covidu, a
podle jedné z antivaxerských legend se po očkování blbne. ;-)

Ale i po té včelce vím, že udělat optické oddělení a pak ho galvanicky
propojit by možná nebylo ideální (i když i to se někdy záměrně dělá).
Ovšem tady se bavíme o situaci, kdy pan Fučík ladí triviální zapojení
"na prkénku". A to zapojení se mu i přes šílenou jednoduchost chová složitě.
Takže v této chvíli (tedy ve fázi hledání duchů v zapojení) opravdu asi
přísné galvanické oddělení nebude ta hlavní priorita.

PL