optočleny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 14 21:34:22 CET 2021

Logicky to je spravne a malo by sa to spravat podla ocakavania (co je
zaklad neuspechu :-) ). To, ze sa to tak nesprava musi mat nejake
vysvetlenie.

Ak to spravne chapem, mate to na stole a mozte merat v ustalenom stave L
alebo H na R2OUT. Treba premerat celu cestu, vsetky body, niekde ta
inverzia byt musi.

Narozdiel od PL by som neradil prepojenie zemi, to je ucel optickeho
oddelovaca, aby nic nebolo galvanicky prepojene. Ale od toho postrehu sa
da odrazit: mate 2 nezavisle zdroje napajania pre obe casti? Ked
meriate, pripojite zemnu svorku osciloskopu/DMM na spravnu stranu, kde
prave meriate?

miro