Re: Solární topení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 14 21:36:26 CET 2021

Tak buď jste sám nikdy kotel neinstaloval a střechu nezateploval, nebo
se neumíte radovat z dobře vykonané práce.

Já jsem si kotel sám instaloval (což se samozřejmě nesmí).
A taky od té doby k němu mám docela vztah. Když jdu kolem, tak se na
něho vždy se zalíbením podívám.
A ještě s větším zalíbením si (manuálně) loguju spotřebu a s gustem ji
porovnávám s dvojnásobnými čísly u předchozího kotle.
Jako osobní dárek jsem mu pak udělal DIY regulaci.
Jednou za rok až dva mu osobně protáhnu komín, a opět se zalíbením
sleduju, jak je hadr po protažení komínem skoro čistý.
Se starým kotlem, který jsem neinstaloval, bych se na to mohl vykašlat a
nechal bych to na kominíkovi

Střechu si taky zatepluju svépomocí. Ale tam mám zatím hotový jenom
kousek. Ovšem i tak z toho mám fajn pocit.

Muselo by být smutné neumět se radovat z výsledků svého bastlení.

PL