Re: Solární topení

Úterý Prosinec 14 08:22:26 CET 2021

Ale jo... akorát si neumím představit radost z nového kotle nebo zateplení
střechy... abych se pak chodil koukat, jak ten kotel hezky hučí nebo ta
minerální vlna je tak hezky nainstalovaná pod taškama...

Ještě tak krb, tím se ohřejete a můžete koukat, jak tam hezky hoří oheň.
Někdy je to lepší než televize.

P.K.