Re: Solární topení

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 14 07:53:36 CET 2021

tohle je prave to zakerne porovnani financi/nakladu v excelu. proste
nekdy nevyjde to co by jsme chteli :-) dost casto je to jen omluvenka k
porizeni neceho. je tu ale i spousta dalsich vlivu mimo financni
kalkulaci, jako radost z porizeni nove veci nebo si hrani s necim. a o
tom je zivot a moznost volby.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65