Re: RS485 a strukturovaná kabeláž

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Prosinec 11 23:09:14 CET 2021

Chápu to tak, že každé utlumení odrazů je asi lepší, než nic, ale zase
nejde jít pod určitou hodnotu, aby nebyly přetěžovány drivery...

Osciloskop mám BM 566A, tím se to sledování signálů v místě instalace
trochu komplikuje :-)

Každopádně díky (všem) za podněty, udělám to, jak jsem zamýšlel. Co do
pracnosti to bude úplně stejné jako spojení do hvězdy, ale z hlediska
linky myslím výrazně čistější (i když to fakticky nejspíš není potřeba
řešit).

JMN