Re: RS485 a strukturovaná kabeláž

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 11 14:18:51 CET 2021

Spíš víc. Třeba něco kolem 1k.
Případně s nějakým obousměrným transilem pro ochranu.
Pokud byste to honil na nějakých Mbps, tak je třeba to řešit.
Ale pro běžné srandovní rychlosti jako 9600 bps bych si s tím nedělal
těžkou hlavu.
Nakonec - pokud kabeláž i teploměry máte, tak není nic složitého to zkusit.
A když kouknete na průběh signálu osciloskopem, tak hned budete mít jasno.

PL