OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Steda Prosinec 8 06:19:17 CET 2021

Podle mě záleží na režimu činnosti.
Jestli je ten 3f vypínač určen k rutinnímu vypínání (třeba denně
několikrát), nebo je to jako nouzovka.

Podle mě světýlko obecně říká: "až mě nebudeš potřebovat, tak mě prosím
vypni".
Tak pokud má být ten spínač zapnutý furt (možná s výjimkou odjezdu na
dovolenou), světýlko pro trvalý svit bych tam nedával.
A použil ho až pro signalizaci, že sporák opravdu jede.

A obecně k nějakým normám: v tom domě bydlím já a moje rodina. Ne ten,
kdo vymýšlí nějaké normy.
Takže to musí vyhovovat nám. Naše potřeby mají přednost před nějakým
nápadem normotvůrce.
Doporučení normy vezmu v úvahu tehdy, když bude zdůvodněno a ten důvod
bude znít rozumně.
Nebo když to bude něco z oblasti, kterou neznám a nejsem schopen posoudit.

PL