OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
Steda Prosinec 8 07:49:50 CET 2021

Taky bych indikoval zapnutý stav. Rodiče maj vypínač na světlo s doutnavkou
pro půdu, protože se tam leze přes půdní dvířka a schůdky a když slezete a
zavřete, tak samozřejmě nevidíte, jestli se tam svítí a polohy vypínače si
nevšimnete.

P.K.