OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
ter Prosinec 7 22:33:27 CET 2021

To já to mám ještě debilnější. Ten vypínač je schovaný v horní rohové
skříni kuchyňské linky vedle sporáku. Je to úplně vzadu a jako bonus nemá
kryt. Takže kdyby se něco dělo a bylo potřeba ten sporák vypnout, tak je
potřeba vycházet všechny krámy z kredence, osoby menší počet postavy si
navíc musí vzít židli a pak shodit páčku a mít kliku a nestrčit prsty na
holý svorky...

Jo, taky jsem to "zdědil" a do teď se nedostal k tomu tam dát aspoň nějaký
kryt (nevím jaký, originál se tam nevejde, proto ho od tama vyhodili).

P.K.