OT: Vypinac pre varnu dosku a tlejivkou / doutnavkou

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
ter Prosinec 7 20:51:11 CET 2021

Tak tady na to ti odpovím jak to mám já. Nějak jsem to podědil a nikdy
neřešil, revizákovi to nevadilo.

Tady indikuje sporák pod proudem (svítí, když je zapnuto), ale to nikdo
neví, protože je za prostředním šuplíkem s vařečkama. Tedy pro vypnutí
musím vyndat (úplně) šuple a pak v zádech skříňky dírkou vypnu.

Ono jde o to, že se na starém sporáku moc nepoznalo, jestli je pod
proudem, nebo ne. Současné sporáky na sobě mají tolik světýlek, že je to
asi jedno.