Re: optoleny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Nedle Prosinec 5 12:41:01 CET 2021

No to nevíme, z čeho to napájí.
Má tam namalované, že na tom konektoru je napájení 5V. Takže to stejně
tak může být něco na úrovních TTL.
Takže by se tam taky dal přidat tranzistor a pak může do optronu hulit
proud, až se z něho bude kouřit.

Za zamyšlení by taky stálo, jestli je nutné to galvanicky oddělovat.
Moc nechápu tu tendenci všude galvanické oddělení za každou cenu cpát.
Přitom když zařízení pracují na stejném potenciálu, tak je s tím
většinou nejmíň problémů.
Ale samozřejmě o tomhle konkrétním zařízení nevím nic.

PL