Re: optoleny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Nedle Prosinec 5 13:19:12 CET 2021

Tady je odpověď spíš politická. Ano, výrobce rego tam namaloval optické
oddělení, tak ho tam nechám. Ono vlastní rego reguluje několik čerpadel
s provozním příkonem 2 kW, tak se asi nikomu nechce spoléhat na
"přiměřeně stíněné" dráty. samotné rego je napájeno z vlastního zdroje a
zase - nikomu se nechce řešit rozdíl potenciálů.