Re: hráči Aukro

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 4 19:43:07 CET 2021

jedna realna historka mojeho kamarada z ebay. vydrazil kola na BMW,
uplne prekvapive levne. proste jasal, ze asi tu aukci nekdo prehlidnul.
majitel kol, nemec, se take zdesil nad tou cenou a nabinul kamaradovi
stejnou castku za co se vydrazily, ze kola si i tak radeji necha. kamos
je "drsnej" obchodnik a tak na tom trval a nemec je opravdu dal. asi mel
nejakou obchodni historii a nechtel si ji pokazit ? no a protoze stesti
je vrtkave, tak po nejake dobe, kamos opet uspech, zase kola na nejake
echt BMW za super cenu. drazil na nemeckou adresu kamarada, kterej si
potom vzal provizi a dovezl do CR. privezl ta kola, vynda jedno, krasa,
druhe super a ...kde jsou ostatni ? v aukci byly ale jen 2ks, protoze ty
dalsi se majitolvi povedlo rozmlatit pri prejezdu obrubniku pri nehode.
no ta nemcina je svinstvo, kdyz ji neumite :-) ten vyraz obliceje do
dnes nezapomenu a valim se smichy. on kamos je stejne porad v plusu, on
to proste umi :-)
t.