Re: OT: hri Aukro

AZE aze na seznam.cz
Sobota Prosinec 4 13:34:40 CET 2021

Není to tak, že když to někdo vyhraje, musí prodejce aukru zaplatit provizi, i když to výherce nezaplatí?
aze

Ale také jsem se setkal s dalšími  prodejci, kteří stejnou věc prodávají několikrát.  A vždycky to vyhraje nějaký človíček, který to následně nekoupí, nedojde k prodeji. A tak prodejce vystaví aukci znovu.
A tak třeba 2x, 3x...    No už jsem dávno  pochopil, že ten člověk, co to vždycky vyhraje je nějaký stále stejný  fiktivní "pepa" s 10 hodnoceními  a je to vlastně sám  prodejce, který si tím šponuje cenu a zjišťuje, kam jsou prodejci ochotni jít. A zkouší co to dá, přičemž následná  a další aukce je již " vystřelená"  jen tak, aby už to prodejci nezůstalo. Ti co to mají propracovanější mají těchto přihazujících několik, někdy jsou to i  "nováčci(0)"

To jen pro zajímavost ....ale většina tuším nejspíš ví a zná...

     Bez virů. www.avast.com