Re: hri Aukro

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Prosinec 4 18:52:21 CET 2021

Koupil jsem na ebay Sony walkmann (takový jsem vždy chtěl a měl ho pouze
jeden zamoznejsi spoluzak). Cena super o dost menší než ostatní nabídky.
Jenomže prodejce to asi zhodnotil tak, že tu cenu podstrelil a napsal mi,
že se omlouvá, ale zboží mezitím prodal v kamenem obchodě, který provozuje
a nabídl mi ten samý model jako kompenzaci, ale o dost dražší...