Re: hráči Aukro

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 4 16:33:16 CET 2021

ted jsem poprve po x letech drazil na aukru. opravdu jsem tu vec
potreboval a dal jsem si cil 2500,- takze radeji 2650, 2550 dava kazdej
:-) start tejden dopredu 500, kdyz jsem na tu aukci byl upozornenej.
nahodil jsem 1900 a hned tam bylo automaticky 850 a ja vitez. tak jsem
potom jeste cekal na poslednich 5min a dohodil na 2650, aby si me nekdo
dopredu neotukal. finale 2350 v poslednich vterinach a konec byl
klouzavej, tedy prodluzovaci po litem souboji. takze spokojenost i s
funkcnosti. byla to reverzni zavitorezna hlavicka, tak tam asi moc
smeckaru ve fronte nebylo.
t.