Re: OT: hri Aukro

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 4 16:24:19 CET 2021

Ano, někteří uživatelé jsou ještě horší.
Příklad: Manželka prodávala dětské kolo (jízdní) s tím, že cena nebyla
moc velká, ale kolo je celkem neskladné a tak tam napsala, že ho nebude
posílat, protože je to pracné a poštovné větší, než cena kola. A že kdo
ho chce, tak jen osobní odběr, ale že je ochotná s ním (ne na něm) i
někam popojet.

Pochopitelně vyhrála paní z Karlových varů a okamžitě jak vyhrála, tak
napsala "Jéé, ona není v ceně doprava? Tak to já ho nechci" a tím
skončila její komunikace.
Takže jsem proti ní otevřel dispute na aukru, ale jediné co se stalo, že
mi nestrhli poplatek aukru. Paní má registraci pořád a trolí někde jinde.