Re: OT: hri Aukro

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Prosinec 4 15:52:54 CET 2021

Zdravim,
ono by stacilo zavadet pravidlo: pokud vyherce nekoupi, nabidne se druhemu.
kdyz ne, tretimu, ... atd.
treba s limitem moznosti kazdemu reagovat 4 hodiny.

co to zpusobi:
- predmet aukce by nakonec skoncil u nekoho, kdo o to ma opravdu zajem
- za (vicemene) prijatelnou cenu
- prodejce by si rozmyslel s timto nesmyslnym srobovanim ceny

tedy logicky vzato.

ale osobne jsem uz na logiku docela skepticky (v podobnych pripadech)
nekdy mam podezreni, ze je to pro nektere ciste jenom hra - a vubec nemusi byt ve spojeni s prodejcem.
proste je bavi provokovat a vyvolavat 'reakce', jakehokoliv druhu.
podezrivam je dokonce, ze mozna cim vic zla natropi, tim je to vic bavi.
proste klasicti trollove

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Saturday, December 04, 2021 at 3:37 PM
From: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: hráči Aukro
jenomze kdyz k obchodu nedojde, tak se provize neplatí... psal jsem, že to sice vydraží, ale neprodá..

sobota 4. prosince 2021 AZE <aze na seznam.cz[mailto:aze na seznam.cz]> napsal(a):

Není to tak, že když to někdo vyhraje, musí prodejce aukru zaplatit provizi, i když to výherce nezaplatí?
aze

Ale také jsem se setkal s dalšími  prodejci, kteří stejnou věc prodávají několikrát.  A vždycky to vyhraje nějaký človíček, který to následně nekoupí, nedojde k prodeji. A tak prodejce vystaví aukci znovu.
A tak třeba 2x, 3x...    No už jsem dávno  pochopil, že ten člověk, co to vždycky vyhraje je nějaký stále stejný  fiktivní "pepa" s 10 hodnoceními  a je to vlastně sám  prodejce, který si tím šponuje cenu a zjišťuje, kam jsou prodejci ochotni jít. A zkouší co to dá, přičemž následná  a další aukce je již " vystřelená"  jen tak, aby už to prodejci nezůstalo. Ti co to mají propracovanější mají těchto přihazujících několik, někdy jsou to i  "nováčci(0)"

To jen pro zajímavost ....ale většina tuším nejspíš ví a zná...

[https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail]Bez virů. www.avast.com[https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail]