RE: OT: hri Aukro

Ondra ebastlir na seznam.cz
Sobota Prosinec 4 17:47:39 CET 2021

A to jste se ještě ani nedozvěděli co je paní kupující zač. Protože dokud nevyplní formulář dopravy, tak je pro prodávajícího neznámá.

Už jsem se ptal aukra 2x, proč nevím, kdo zakoupil moje zboží, když už jsem zaplatil 9% za prodej, ale pokaždé jsem se dozvěděl nic neříkající plky...

Na druhou stranu se tam prodá i to co inzeruju na Bassi bez jediné reakce.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Saturday, December 4, 2021 4:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: hráči Aukro

Ano, někteří uživatelé jsou ještě horší.
Příklad: Manželka prodávala dětské kolo (jízdní) s tím, že cena nebyla
moc velká, ale kolo je celkem neskladné a tak tam napsala, že ho nebude
posílat, protože je to pracné a poštovné větší, než cena kola. A že kdo
ho chce, tak jen osobní odběr, ale že je ochotná s ním (ne na něm) i
někam popojet.

Pochopitelně vyhrála paní z Karlových varů a okamžitě jak vyhrála, tak
napsala "Jéé, ona není v ceně doprava? Tak to já ho nechci" a tím
skončila její komunikace.
Takže jsem proti ní otevřel dispute na aukru, ale jediné co se stalo, že
mi nestrhli poplatek aukru. Paní má registraci pořád a trolí někde jinde.