RE: OT dalsia meta kam az moze klesnut forum vyrobcu mcu

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pátek Prosinec 3 09:54:52 CET 2021

zkusil jsem, a ano, je to peklo...
"skvělý" moderní design, vyhledávání nefunguje,  u příspěvků je uvedený topic třeba "Motor Control Hardware", ale na ten se nedá kliknout, aby se člověk podíval jaké jsou další podobné dotazy.

podotýkám, že fórum normálně navštěvuji obvykle jen přes google hledání, když řeším nějaký problém.. a to tam člověk většinou nějaký hint najde, to je zase fajn...
v.p.
.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.12.2021 00:36
> Předmět: RE: OT dalsia meta kam az moze klesnut forum vyrobcu mcu

Nejde o to, ze to je v mnohych smeroch rovnako zle ako bolo, ale ze po dnesnom apdejte nejde zakladna funkcionalita - vyhladavanie sa sekne v nekonecnom tocitku, v STM32 foru (do inych nechodim) vrch vratane menu zakryva tocitko niekolko minut, po prihlaseni otravuje s akymsi profilom a aj ked je tam volba neotravuj, o chvilu otravuje zas, vsade na vrchu pribudli kriklave farebne blbosti ktore zaberaju velku cast uz aj tak debilne rozplytvanej plochy, atd.

Toto muselo stat hrozne vela prachov (= cena cipov co platim), zrejme vela kecov a potlapkavania po pleci a nula skutocneho usilia (ked ani najzakladnejsie testovanie neprebehlo).

Diletantstvo je to slovo.

wek

On 2 December 2021 23:50:10 CET, "Petr Zahradník" <clexpert na clexpert.cz> wrote:A co se stalo? Mně to připadá stejně blbé jako vždycky, tenhle typ fóra rozdělený na 5 tisíc stránek mi tak nějak moc nevyhovuje.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>, http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem