OT dalsia meta kam az moze klesnut forum vyrobcu mcu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 3 00:36:17 CET 2021

Nejde o to, ze to je v mnohych smeroch rovnako zle ako bolo, ale ze po dnesnom apdejte nejde zakladna funkcionalita - vyhladavanie sa sekne v nekonecnom tocitku, v STM32 foru (do inych nechodim) vrch vratane menu zakryva tocitko niekolko minut, po prihlaseni otravuje s akymsi profilom a aj ked je tam volba neotravuj, o chvilu otravuje zas, vsade na vrchu pribudli kriklave farebne blbosti ktore zaberaju velku cast uz aj tak debilne rozplytvanej plochy, atd.

Toto muselo stat hrozne vela prachov (= cena cipov co platim), zrejme vela kecov a potlapkavania po pleci a nula skutocneho usilia (ked ani najzakladnejsie testovanie neprebehlo).

Diletantstvo je to slovo.

wek