Re: OT: přeplatky u BE

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 2 18:27:19 CET 2021

to ja taky, o 2 dny :-) . ale CEZ na to nejak polokasle(snad jen nestiha).
posledni vyuctovani jsem mel k poslednimu breznu, takze snad mam neco
nasetrno na zimu, jsem si myslem. topime, mame d45 a platili jsme 4kkc
mesicne. ted to bude 7kkc(predpokladam) a ty zalohy od brezna zatim
nevyuctovany. to bede jeste prekvapeni.
t.
p.s. perlicka z CEZ linky, kam se mi nakonec povedlo dovolat. pani
nevedala vubec nic a ani se neumela nikam kouknout. tak jsem ji donutil,
at alespon muj dotaz na podepsanou smlouvu zaznamena do mojeho on-line
uctu u CEZu. vsechno je v emailech potvrzeno CEZem s nejakym jejich
"jednacim cislem". to zvladla a objevilo se tam, "zkontrolovat smlouvu",
pozadavek ziskan z ciziho call centa. to nevymyslis.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879