RE: OT: přeplatky u BE

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 2 18:17:18 CET 2021

Já jsem vybral jiného dodavatele než byl DPI, takže ten měsíc u nich určitě budou chtít zaplatit. Jen buď nestíhají nebo nepospíchají...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, December 2, 2021 3:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: přeplatky u BE

me CEZ snad nejak akceptoval podepsanou smlouvu z 6.10, ale v emailu
bylo neco o prevedeni z DPI 15.11 ? nechali me platit zalohu stejnou
jakou si pral v ty smlouve. ze prej v priloze posilaj rozpis zaloh, ale
priloha zadna. nejde odepsat, je to zase email "donikam".  alespon vim
kam posilat pravidelne prachy a ze zdrazujou od 1.1.2022 o 70% , ale
jinak nic :-( ani mi to nesvazali s on-line uctem u nich, odkud jsem
zmenu inicioval.
t.