Re: OT: přeplatky u BE

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 2 15:51:35 CET 2021

me CEZ snad nejak akceptoval podepsanou smlouvu z 6.10, ale v emailu
bylo neco o prevedeni z DPI 15.11 ? nechali me platit zalohu stejnou
jakou si pral v ty smlouve. ze prej v priloze posilaj rozpis zaloh, ale
priloha zadna. nejde odepsat, je to zase email "donikam".  alespon vim
kam posilat pravidelne prachy a ze zdrazujou od 1.1.2022 o 70% , ale
jinak nic :-( ani mi to nesvazali s on-line uctem u nich, odkud jsem
zmenu inicioval.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65