Vybíráme svařovadlo

AZe aze na seznam.cz
Středa Prosinec 1 14:14:00 CET 2021

Když už tady máme téma vybírání (notebooku, praček...), založím téma
vybíráme svářečku. Mám jen klasiku MMA Z Brumova, TT142), obalovaná
elektroda, zatím to stačilo, měla by umět i TIG ("škrtací"), ale zatím k
tomu nemám hořák ani argon.
Pokukuji po něčem novějším, co umí MIG/MAG (svařování drátem v Ar nebo CO2),
a současně nenáročný TIG DC proudem s argonem na hliník.
Je to asi jako vybírat, jaké auto. Začnete u Dacie a skončíte u RR.
Docela se mě zamlouvá Pantermax MIG 230LCD, doplněný o hořák TIG. Není to
nejmenší, ale neplánuji s tím někde pobíhat. Máte nějaké zkušenosti s
podobným přístrojem? Na co si dát pozor? Standardně jsou u toho docela
krátké kabely....
Ještě vidím problém s plněním argonu.
aze