Re: Vybíráme svařovadlo

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 1 14:39:25 CET 2021

jen za zacatek:
"současně nenáročný TIG DC proudem s argonem na hliník" hlinik bud argon
+ mig/mag, nebp ac/dc + argon TIG.
argon koupite skoro vsude, bez papirovani, jen budete pravdepodne omezen
zase na vymenu ve stejnem obchode, coz neni podle me zasadni prekazka.
svarecky jsou jako pliky, neni zadna zazracna na vsechno :-)
mig/mag prska, nehodi se pro praci v kanclu. (to myslim vazne). ale
vsechno levny.
tig dc, nebo lepe ac/dc, se hodi na jemnou praci a hlavne me nenuti
pracovat podle rychlosti dratu nebo elektrody :-). je to drazsi, ale
pokud nevarim xx metru plotu atd. je to fajn. takovej elektrickej autogen.
tomik.
ps. mam ted vsechno, jak invertor, jako prvni gamu, pak mig invertor a
nakonec i ac/dc tig. + NUTNA poradna helma, jinak to neni zabava.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879