Re: OT: dnešní balíček z TME

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Prosinec 1 22:38:32 CET 2021

U TME je problem když se změní fakturovana adresa tak myslim zmeni i
dodaci. Ta se musi zmenit znovu.
Staci si s tim formularem pohrat on se fakt chova dost divne, zmeni
clovek dopravu a on zmeni platbu na dobirku
z preplatby. Navic pri zmene se tam musi kliknout na disketku ulozeni.
Taky jsem se nekolikrat nachytal a
uz si davam pozor.....

Nicmene se mi asi 2x stalo, ze to co jsem mel v kosiku se ve dve rano
nevysypalo do parkoviste jako obvykle, ale
naprosto suse objednalo, jeste ze jsem tam mel vse co jsem chtel.....

Zdenek Aster