OT: dnešní balíček z TME

Středa Prosinec 1 20:09:40 CET 2021

Dobrý den,

objednával jsem si věci do firmy, ale protože jsme už firma důchodců,
kancelář jsme zrušili a kolega ještě nezařídil změnu adresy firmy,
nechal jsem si to poslat domů - nebo jsem si aspoň myslel, že jsem to
tam takhle naklikal. Dnes mi volal pán z PPL, že mám vyjít ven a že mi
veze balík. Vyjdu ven a nic. Volám mu, jestli si nesplet adresu. Prý né,
že je před firmou v Nymburce. Tak jsem sednul do auta a jel jsem za ním.
Jenže už tam nebyl. Volám mu, nebral to a byla tam nahraná hláška, že to
řidič nebere, protože mu skončila pracovní doba. No to snad není pravda,
v pravé poledne. Naštval jsem se že to nemoh říct rovnou, vracel jsem se
a stavil jsem se ještě na náměstí v obchodech. Zkouším mu volat znova,
co kdyby. Vzal to a domluvili jsme se, kde bude. Cesta z náměstí až za
nadjezd pár minut trvá a už byl nervózní, že ho prý zdržuju. Když jsem
mu řekl, že mi řekli že mu skončila pracovní doba, prý že pořád někoho
obvolává, proto se mu nedovolám a že takhle to asi mají nastavené. A že
toho ještě má, že bude rozvážet až do večera.

Takže už jsem si jen něco myslel o matlákách v TME. Navíc v balíku
nebyla faktura, už jsem jim tam chtěl volat. Pak jsem si ji stáhnul a
vytiskl a koukám - balík poslat do Nymburka a fakturu psanou na
nymburskou firmu poslat do Hořátve. Ach jo. Takže poučení - víc koukat
na co klikám :-( a nevěřit všem automatickým hláškám v telefonu.

Anděl