[OT] Bojler s TC

Středa Prosinec 1 18:24:15 CET 2021

Takze nova zprava z bojiste, vcera uz to prestalo topit na TC a denni
spotreba stoupla z dosavadnich 2kWh na 6kWh  (teplota okoli 11-12st,
nastaveny limit 10st v menu je minimum, asi to ma nejakou hysterezi)
Takze prinos je i pri nizsi teplote okoli dost vyznamny, udelal jsem
mensi hotfix - bojler rozebral, cidlo nasel a trosku mu to fixluju -
pritapim odporem o cca 2 stupne. Je to v garazi, je mi fuk, jak tam bude
zima a evidentne to dost setri i v limitnich podminkach.