Re: OT: dnešní balíček z TME

Čtvrtek Prosinec 2 08:13:08 CET 2021

Mně se asi před rokem stalo, že jsem něco objednával v Aliexpress, jenže
jsem tam měl starou adresu, tak mi pošťačka volala, že má pro mě balík z
Číny, jenže stála před domem, kde už dávno nebydlím... byla hodná,
nadiktoval jsem jí novou adresu a přišlo to.

S PPL mám historku, kdy jsem čekal balík a po několika SMSkách něco jako že
z technických důvodů nedoručeno? Přivezli to další den a řidič se omlouval,
že mu odešlo auto, prej už druhý. Támhle na té křižovatce, no kdyby mi
zavolal, tak jsem si pro to těch pár kroků mohl dojít :-) Ale asi měl v tu
chvíli jiné starosti.

P.K.

st 1. 12. 2021 v 20:09 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>