Kicad - problem s vlastnimi 3D modely

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Srpen 31 17:31:32 CEST 2021

Hmm, díky za tip. Že je model neviditelný proto, že má ultramalé měřítko, na to už jsem narazil, ale hledat ho mimo počátek souřadného systému by mě nenapadlo.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, August 31, 2021 5:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Kicad - problem s vlastnimi 3D modely

Zdravim konferu,
uz se mi to podarilo vyresit, ale treba pomohu nekomu dalsimu. V Kicad jsem pouzil soucastku, ktera nebyla v standardnich symbolech/pouzdrech/3D modelech. Vscechno jsem to nasel na netu, stahnul. Symbol i pouzdro bez problemu, 3D model se mi proste ne a ne a nezobrazoval. Asi po 2 hodinach badani, zkouseni atd jsem prisel na problem - model byl hodne mimo souradny system (asi 20cm bokem od bodu 0-0), a tak ho Kicad ani nezobrazil. Reseni jednoduche (kdyz uz clovek vi o co jde). Step soubor jsem nahral do FreeCAD, posunul, ulozil, pouzil. V Kicadu jsem musel model spravne natocit a tak, ale uz byl videl => slo s tim pracovat. Traba to nekomu pomuze.
BR,
Marek