Kicad - problem s vlastnimi 3D modely

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Srpen 31 17:13:41 CEST 2021

Zdravim konferu,
uz se mi to podarilo vyresit, ale treba pomohu nekomu dalsimu. V Kicad jsem
pouzil soucastku, ktera nebyla v standardnich symbolech/pouzdrech/3D
modelech. Vscechno jsem to nasel na netu, stahnul. Symbol i pouzdro bez
problemu, 3D model se mi proste ne a ne a nezobrazoval. Asi po 2
hodinach badani, zkouseni atd jsem prisel na problem - model byl hodne mimo
souradny system (asi 20cm bokem od bodu 0-0), a tak ho Kicad ani
nezobrazil. Reseni jednoduche (kdyz uz clovek vi o co jde). Step soubor
jsem nahral do FreeCAD, posunul, ulozil, pouzil. V Kicadu jsem musel model
spravne natocit a tak, ale uz byl videl => slo s tim pracovat. Traba to
nekomu pomuze.
BR,
Marek