RE: Reflow z topinkovače?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Srpen 31 08:06:31 CEST 2021

Takže tahle spirála a na to jen plácnutý kus hliníku? Jak tlustý? Nějaké větráky na chlazení nebo chlazení jen vypnutím?

Díky

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, August 31, 2021 3:37 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Reflow z topinkovače?

Nedávno jsem tu psal, že jsem si pro kontaktní reflow objednal elektrický sporák s nekrytou spirálou.
Dneska mi konečně dorazil. A hned jsem ho vyzkoušel, měl jsem dělat nějaké malé desky.

Předpoklad se potvrdil, tepelná setrvačnost odkryté spirály je velmi malá, takže to rychle startuje a dá se s tím pěkně udělat teplotní profil.
Navíc je to maličké a velmi lehké, tak to nikde nezavazí.
Za ty prachy to hodnotím jako bezvadný kup.

PL