Re: Reflow z topinkovače?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 31 03:36:45 CEST 2021

Nedávno jsem tu psal, že jsem si pro kontaktní reflow objednal
elektrický sporák s nekrytou spirálou.
Dneska mi konečně dorazil. A hned jsem ho vyzkoušel, měl jsem dělat
nějaké malé desky.

Předpoklad se potvrdil, tepelná setrvačnost odkryté spirály je velmi
malá, takže to rychle startuje
a dá se s tím pěkně udělat teplotní profil.
Navíc je to maličké a velmi lehké, tak to nikde nezavazí.
Za ty prachy to hodnotím jako bezvadný kup.

PL