Re: 31. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2021

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Srpen 23 09:45:44 CEST 2021

Dobrý den,

doplním nějaké poznatky z pozice čistého návštěvníka, nikdy jsem tam nic
neprodával. Jezdím tam asi už dvacet let, s nějakými přestávkami, když jsem
byl mimo domov, mám to kousek, takže obvykle po oba dny.  Co moje paměť
sahá, vždycky to bylo pátek/sobota, je pravda, že v sobotu tam byli lidi i
dost odpoledne, teď v poslední době to je v sobotu po obědě už slabé.  Dost
lidí odjíždí právě okolo 14 hodiny.
 Primárním cílem mělo být setkávání radioamatérů, přednášky, rozdávání
diplomů, atd. To, že je s tím spojená i burza, je jen vedlejší efekt.  Taky
tam občas něco koupím,( i od pana Polívky)  ale skutečně radioamatérského
zboží hodně ubývá. Rozhodně ale není mým cílem tam jet za nákupy. Bohužel
účastníků se kterými se rád vidím ubývá, prostě stará generace radioamatérů
odchází a mládež se do našeho hobby moc nehrne.
Takže doufám, že se zase alespoň s některými kamarády zase sejdu.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com