Re: 31. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2021

Pondělí Srpen 23 10:59:57 CEST 2021

Nejen že radioamatéři ubývají. Je to i v jiných zájmových činnostech.
Fonoklub, kde se dělaly amatérské zvukové záznamy (zvuky z přírody,
reportáže, natáčení muziky... ) skončil už před mnoha lety úplně.
Postupně ubývalo členů a když zemřel předseda, který dokázal dobře
vykazovat činnost pro ministerstvo kultury, které nám dávalo dotace,
nikdo další se v tom už nechtěl angažovat. Bez dotací nebylo možné
organizovat mezinárodní setkání, tak se fonoklub odhlásil z členství v
mezinárodní organizaci lovců zvuku (FICS). Protože s pár aktivními členy
nebylo dost dobře možné dělat ani národní soutěž, na kterou jsme vždycky
měli na dva dny studio v rozhlasu v Č. Budějovicích (pro rozhlas
přestalo být zajímavé se na tom podílet), skončili jsme úplně. A tak už
jen udržuju stránku v provozu. Zrovna před 14 dny jsem to procházel a
dělal více méně kosmetické úpravy, protože je to na wz a stránky, které
nikdo neudržuje, tam mažou.
http://fonoklub.wz.cz/
Zajímavé je, že slovenská Audiovízie se jen změnila na společnost
elektroniků a funguje.
https://www.skse.sk/
Asi dost záleží na tom, kdo a jak to vede a jak dokáže nadchnout lidi.

Anděl