31. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2021

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Srpen 22 23:03:56 CEST 2021

Vážení přátelé, kamarádi,
blíží se Setkání v Holicích. Nechci už říkat "Mezinárodní",
protože tento status přestává pomalu platit.
Už si nepamatuji přesně odkdy jsem tam jezdil.
Nejstarší visačku tu mám z roku 1996 ale bůhví.
Jak to probíhalo kdysi - přijelo se ve čtvrtek a už večer při rozbalování
chodili lidi a co jste přivezl, takových beden a prodávalo se a nikomu
to nevadilo.
Byl jsem v Holicích první kdo měl altán :-) a nejlepší místo naproti
občerstvení Pod břízkami.
To nebylo o známostech ale o tom vše si včas zařídit a včetně ubytování.
Ani to ubytování nebylo jednoduché, hotel Staroholická, první rok super,
objednal jsem nějaký měsíc předem na další rok a pokoj prodaný.
Tak hotel Garni v Hradci, ok, trochu z ruky ale jo. Letecký den. První
rok společně
s nalitým leteckým personálem a ??? i letci ??? i to jsem tam zaslechl :-D
Další roky už jen pro AČR. A tak došlo na nejlepší a to Automobilové
učiliště v Hol.
Tři minuty na setkání a jen musíte strpět že budete na pokoji ještě s
dalším chrápajícím.
Oficiální prodej byl od pátku do neděle. V neděli v 17 hodin končily
firmy v hale
a ještě do 20 hodin jsme dost utržili. Domů jsem přijížděl v neděli o
půlnoci.
Nebyl jsem jenom prodávající ale i kupující a také jsem se setkal se
spoustou kamarádů.
Pak jsem asi cca 12 let vynechal, rozvod, střídavá výchova a ztráta zázemí.
-----------
_Rok 2018_
Pak jsem si řekl že to zkusím, koupil nový altán co ho postavíte v
jednom člověku,
nové stoly, starý pomocník, kamarád (nikoliv levný). Docela se i
vydělalo a i když to nebylo jako
kdysi a to nyní nemluvím o penězích tak ještě OK. Místo jsem měl hned
kousek
od občerstvení "Pod břízkami", dobré místo.
_Rok 2019 _
Vše podražilo, měli to prý pod palcem hasiči, vybírání peněz za každou
hovadinu.
Zabezpečení přes noc žádné. Za Svety Majce kdy to hlídal kynologický klub
a po uzavření do areálu už nikdo nesměl tak stačilo přes zboží přehodit
deku
a ráno bylo vše vpořádku, spíše vás okradli kupující a to každý rok o
něco :-)
Bohužel i když vybrali za každý den, alespoň u nás, tak v neděli bylo
setkání a burza
ukončena již ve 14 hodin. No a mělo smysl sem jet z Německa, ze Slovenska ?
A já zažil kdysi i Američany, Kanaďany atd... No nic.
_Rok 2020 _
se kvůli COVID nekonal. Byla náhražka ve Svitavách ale pro mne to
nebylo atraktivní, opět nikoliv né kvůli výdělku.
_Rok 2021 _
Ceny prý budou za celé dva dny, ale to pro mne nic neznamená,_
_Prodej bude v pátek a v sobotu. V neděli už vůbec.
No a tímto u mne tzv. Mezinárodní den radioamatérů skončil.
Kdo by sem jezdil ze zahraničí, kdo by přijel byť ze Slovenska,
najdou se skalní příznivci proč ne. Ale uvidíme ještě kluky
z Ameriky, Kanady a dalších zemí ? Asi ani z těch nejbližších a pokud
si nepřečetli jak to letos je a budou zklamaní no tak příští rok,
proč by sem jezdili. Většina Čechů v pátek pracuje a zrušit totálně nedělní
setkání. Asi to chtějí úplně zabít a dělat na tom místě nějaký "veletrh".
Nic jiného mne nenapadá. My jsme jim ukázali že je to skvěký areál
a oni to zřejmě nyní zužitkují.
Hezký den všem, Jindra
PS: Text nebyl testován na kontrolu pravopisu