Re: Co místo PSpadu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 16 17:18:50 CEST 2021

Máme demokracii. Tak ať si každý používá co chce.
Mně pro oba úkony, tj. prohlížení, případně modifikace "netextových"
souborů, třeba EXE,
i prohlížení/úprava textů v případnými divnými znaky, prostě mnohem víc
vyhovuje
textový editor.

Když si nainstaluju nový systém, tak první, co tam doinstaluju, je
oblíbený editor.
Platí pro Windows i Linux.

PL