Re: Co místo PSpadu?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 14:33:41 CEST 2021

Na to používám v N++ právě konverzní plugin.
Otevřu tak jak je, přejedu myší a dám "převést na HEX".
Tedy já to nepoužívám na obrázky, ale třeba na hledání zaběhlého netisknutelného znaku.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 16. 8. 2021 13:22:01

Předmět: Re: Co místo PSpadu?

No třeba posledně jsem chtěl programem ukládat obrázky, ale nechodilo to správně. Tak jsem chtěl vidět, co v tom výsledném souboru bylo za data. Problém bylo i F3 v Total Commanderu, pořád chtělo zobrazit obrázek a pak error:-) Musel jsem ho přejmenovat:-)

Z PSpadu jsem zvyklý, že můžu normálně přepínat mezi bin-hex a textem, nějak nevím proč bych na to měl mít další program:-)

PH

---------- Původní e-mail ----------

Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>

Co ma editovanie hexu spolocne s editovanim zdrojoveho textu programu?

Na kazde z tohoto pouzivam osobitny, na to urceny nastroj a nie je mi
jasne, preco by sa na to mal pouzivat ten isty nastroj. Rad sa vsak dam
poucit.