Co místo PSpadu?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 17 01:25:44 CEST 2021

On 16.8.2021 13:21, Pavel Hudeček wrote:
> Z PSpadu jsem zvyklý, že můžu normálně přepínat mezi bin-hex a textem,
> nějak nevím proč bych na to měl mít další program:-)

Hmm, to je uz vyriesene? Mne pri prepnuti na hex, text, hex popribudali
nove ukoncenia riadkov (nezmyselne). Kedysi som to riesil s autorom a
odpisal, v zmysle ze co uz, ze on pouziva free komponenty a tie maju
taku chybu. Odvtedy som vzdy txt subor zavrel a otvoril ho ako hex (cez
kontextoveve menu PSPadu v exploreri, alebo TC) a zase zavrel a otvoril
textovo. Nikdy som to uz neskusal prepinat v PSPade.
Zaslej slavy Ultraedit taky problem nemal. Existuje dodnes, ale nie free.

miro