Re: Co místo PSpadu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 16 17:09:06 CEST 2021

>Jsem taky příznivcem jednoduchých řešení. Ale zrovna u dvou typů
>programů - editoru a správci souborů - mi přijdou výhodné multinástroje.

>Docela často používám třeba otevření EXE souboru, kde hledám nějaké texty.

To je prehliadanie, nie editovanie. Prehliadac je o niekolko radov
jednoduchsi nez editor.

>Nebo naopak mám textový soubor s nějakými divnými znaky.
>Tak se v textu postavím na něho, přepnu do HEXu a vidím, o co jde.

Predpokladam, ze tie divne znaky ste nenapisali, znova sa zrejme jedna o
priehliadac.
Prehliadac, co vie hex aj text je znova o niekolko radov jednoduchsi ako
editor cohokolvek.

Tieto poziadavky splna TC resp. ktorykolvek aspon ako-tak pouzitelny
potomok NC (lebo su aj nepouzitelne,
ktore vyplynuli z nepochopenia ucelu NC).

wek